مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23حوادث

نجات زن 35 ساله در ارتفاعات کوه نمک جاشک


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: در پی اعلام سقوط یک زن 35 ساله از کوه گنبد نمک در ارتفاعات نزدیک روستای جاشک دیر، بلافاصله یک تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس ریزیان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: امدادگران این شهرستان در زمینه های دریایی، ساحلی، کوهستان و جاده ای فعالیت می کنند.

وی افزود: شهرستان دیر یکی از نقاط مهم گردشگری در ابعاد گوناگون است که بر اساس ظرفیت های گردشگری امدادگران به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: کوه نمک جاشک از جمله ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان دیر است که با داشتن ظرفیت های مهم دیدنی مقصد مهم گردشگران شده است و در این راستا امدادگران هلال احمر توجه ویژه ای برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان و افراد حادثه دیده در این منطقه دارند.

ریزیان از امدادرسانی به زن 35 ساله بوشهری در صعود به کوه نمک جاشک خبر داد و تصریح کرد: در پی اعلام مرکز کنترل استان بوشهر مبنی بر سقوط یک زن 35 ساله از کوه گنبد نمک در ارتفاعات نزدیک روستای جاشک دیر، بلافاصله یک تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات زن 35 ساله در ارتفاعات کوه نمک جاشک

نجات زن 35 ساله در ارتفاعات کوه نمک جاشک