مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:252023-12-28سياسي

مناظرات دانشجویی، بستر گفت و گویی آزاد و فاقد سانسور


مناظرات دانشجویی بستری است که افراد می توانند به هر آنچه که باور علمی و منطقی دارند بدون سانسور پرداخته و خالق مباحث علمی و منطقی جدیدی باشند که در گفت و گو های روزمره عموما جایی برای آن ها نیست.

- ایسنا/گلستان مناظرات دانشجویی بستری است که افراد می توانند به هر آنچه که باور علمی و منطقی دارند بدون سانسور پرداخته و خالق مباحث علمی و منطقی جدیدی باشند که در گفت و گو های روزمره عموما جایی برای آن ها نیست.

در حاشیه مرحله مقدماتی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد و به موضوعاتی اعم از تاثیرات عوامل فرهنگی و اقتصادی بر سن ازدواج، پتروشیمی گلستان، کیفیت و کمیت منابع علمی کشور، آزادی فلسطین، حمایت از غزه و غیره پرداخته شد ایسنا به گفت و گو با برخی از اعضای تیم های شرکت کننده نشسته و نظرات آنها را در مورد این مرحله از مناظرات، کیفیت و اثر گذاری آن جویا شدیم؛ چکیده ای از صحبت ها را در زیر می­ خوانید: ایسنا: تجربه شما از شرکت در این دوره از مسابقات چه بود؟ خانمی که گویا دهه پنجاهی اما سرشار از پویایی دوران دانشجویی است، پاسخ می ­دهد: ببینید صحبت کردن در جمع یک مهارت است و من با این کار به خودم نمره مثبت دادم که توانستم در جمع صحبت کرده و این موفقیت را مدیون توانمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظرات دانشجویی، بستر گفت و گویی آزاد و فاقد سانسور

مناظرات دانشجویی، بستر گفت و گویی آزاد و فاقد سانسور