مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:202024-01-14سياسي

ضرورت اختصاص واگن ویژه به بانوان در مترو باید در جامعه نهادینه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید ابهری با تأکید بر اینکه نهادینه کردن یک رفتار اجتماعی باید در ابتدا آموزش داده شود و آموزش ها نیز از طریق وسایل ارتباط جمعی تکرار شوند تا در یک جامعه پذیرفته و نهادینه گردند افزود: - مجید ابهری، آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری گفت: طرح ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان در کنار فعالیت های سلبی و بازدارنده باید با آموزش همراه شود تا به عنوان یک رفتار اجتماعی در جامعه نهادینه گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید ابهری با تأکید بر اینکه نهادینه کردن یک رفتار اجتماعی باید در ابتدا آموزش داده شود و آموزش ها نیز از طریق وسایل ارتباط جمعی تکرار شوند تا در یک جامعه پذیرفته و نهادینه گردند افزود: نحوه استفاده از حمل ونقل شهری یک رفتار اجتماعی است.

برای نهادینه کردن رفتار اجتماعی در این محیط نیز باید مثلث خانواده، نهاد های آموزشی و رسانه در یک راستا کار کنند تا رفتار اجتماعی درست نهادینه شود.

آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری با بیان اینکه مترو بهترین راه حل برای فرار از ترافیک است و با توجه به استقبال بالای مسافری حجم زیادی از افراد در یک واگن تجمع می کنند گفت: اختصاص واگن ویژه بانوان تصمیم خوبی بود که به منظور افزایش رفاه حال بانوان صورت گرفت و در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اختصاص واگن ویژه به بانوان در مترو باید در جامعه نهادینه شود

ضرورت اختصاص واگن ویژه به بانوان در مترو باید در جامعه نهادینه شود