مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:352024-01-05ورزشي

انتقاد نماینده ابهر از بلاتکیفی استخرهای هیدج و صایین قلعه


نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار استخر صایین قلعه قول افتتاح آن را تا 2 هفته آینده داده است که انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان نیز مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از زنجان، کیومرث هاشمی امروز در بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صایین قلعه ابهر در پاسخ به گلایه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر بدبینی مردم بابت تکمیل نشدن 2 طرح ورزشی باره و هیدج، اظهار کرد: رضایت مندی مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است و در همین راستا تکمیل طرح هایan> اولویت بندی شده را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در بازدید از روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده شهر هیدج شهرستان ابهر، بیان کرد: از پیمانکار خواسته ایم در تکمیل پروژه اهتمام ورزد ضمن اینکه اعتبار آن نیز تأمین خواهد شد.

هاشمی افزود: انتظار مردم در تکمیل طرح های نیمه تمام که سال ها بلاتکلیف مانده، به حق است و متاسفانه افرادی که این چنین پروژه هایی را نیمه کاره به بهره برداری رساندند بین مردم بدبینی ایجاد کردند .

وزیر ورزش و جوانان، درخواست پیمانکار پروژه استخر هیدج مبنی بر نیاز 90 میلیارد ریالی جهت تکمیل این طرح را مورد موافقت قرار داد و افزود: این پروژه تامین اعتبار می شود و انتظار داریم پیمانکار در تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ابهر از بلاتکیفی استخرهای هیدج و صایین قلعه

انتقاد نماینده ابهر از بلاتکیفی استخرهای هیدج و صایین قلعه