مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:402023-12-28سياسي

پمپاژ از تونل سوم کوهرنگ بزودی آغاز می شود


مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده رود و حوضه های جنوب غربی فلات با تأکید بر عزم ملی و جهادی برای تعادل منابع و مصارف حوضه آبریز زاینده رود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، شامگاه چهارشنبه، ششم دی ماه، علیرضا الماسوندی در نشست با تشکل های دانشجویی استان اصفهان افزود: طرح مطالعات جامع حوضه آبریز زاینده رود با پیش بینی برنامه ها و سناریوهای لازم برای به تعادل رساندن منابع و مصارف این حوضه انجام شد.

وی با اشاره به شاخص های حکمرانی خوب آب مانند شفافیت، مشارکت، قانون محوری، کارایی و مسوولیت پذیری در این مطالعات اظهار داشت: در طرح مطالعات جامع حوضه آبریز زاینده رود مسأله فرونشست زمین به طور مشخص در الویت است.

مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده رود تصریح کرد: فرونشست، مسائل محیط زیست و اقتصادی و اجتماعی در مطالعات جامع حوضه آبریز زاینده رود لحاظ شده است.

الماسوندی ادامه داد: بر اساس این مطالعات جامع، برنامه های اقدام به طور پویا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و برنامه تصمیم سازی و تصمیم گیری با مشارکت همه ذی نفعان و ذی مدخلان صورت می پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه در این طرح همه ی ابعاد و جوانب حوضه آبریز زاینده رود در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به حساسیت حوضه زاینده رود و تفاوت آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپاژ از تونل سوم کوهرنگ بزودی آغاز می شود

پمپاژ از تونل سوم کوهرنگ بزودی آغاز می شود