مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:352024-01-18اجتماعي

نصب 39 دوربین جدید ثبت تخلفات در تقاطع های مشهد


مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری مشهد از نصب و راه اندازی 39 سامانه ثبت تخلفات جدید در سطح تقاطع ها و معابر شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری مشهد از نصب و راه اندازی 39 سامانه ثبت تخلفات جدید در سطح تقاطع ها و معابر شهر خبر داد.

علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزون تردد وسایل نقلیه در سطح شهر و به تبع آن افزایش بار ترافیکی در معابر، استفاده از تجهیزات پیشرفته جهت رصد رفتارهای ترافیکی رانندگان و مدیریت بهینه معابر امری اجتناب ناپذیر است و بدون شک موجب کاهش سوانح رانندگی خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری مشهد، وی ضمن اشاره به روند رو به رشد تجهیز معابر پرتردد مشهد به ابزارهای نظارت و کنترل ترافیک در سال های اخیر افزود: دوربین های ثبت تخلفات با هدف افزایش ایمنی و جلوگیری از رفتارهای ناهنجار برخی رانندگان متخلف مانند عبور از چراغ قرمز، تجاوز به حریم عابر پیاده و تسهیل در عبور و مرور وسایل در معابر و تقاطع های سطح شهر نصب می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری مشهد تصریح کرد: این دوربین ها در معابر و تقاطع هایی که به لحاظ ترافیکی دارای اهمیت هستند و رصد آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 39 دوربین جدید ثبت تخلفات در تقاطع های مشهد

نصب 39 دوربین جدید ثبت تخلفات در تقاطع های مشهد