مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02سياسي

عباسی: روحیه «کاظمی آشتیانی» باید در تمام جوانان وجود داشته باشد


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روحیه دکتر کاظمی آشتیانی باید در تمام جوانان و دانشمندان ما وجود داشته باشد، گفت: تاکید رهبری در موارد بسیاری بر این است که آموزش و پرورش برای تربیت نسل آینده باید از افرادی نظیر دکتر کاظمی آشتیانی الگو سازی کنند.

- عباسی: روحیه کاظمی آشتیانی باید در تمام جوانان وجود داشته باشد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روحیه دکتر کاظمی آشتیانی باید در تمام جوانان و دانشمندان ما وجود داشته باشد، گفت: تاکید رهبری در موارد بسیاری بر این است که آموزش و پرورش برای تربیت نسل آینده باید از افرادی نظیر دکتر کاظمی آشتیانی الگو سازی کنند.

علیرضا عباسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار و رییس سابق پژوهشگاه رویان تاکید کرد: یکی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی، بها دادن به علوم نوین و دانش جدید بود.

یکی از علومی که برای ما در دنیا اقتدار آفرین بوده، موضوع سلول های بنیادین است که مرحوم کاظمی آشتیانی تقریباً پیش از دهه 80 با جمعی محدود و امکانات بسیار محدودتر شروع به کار کردند و کار را به جایی رساندند که در همان سال های آغازین ایران جایگاه سوم یا چهارم در حوزه سلول های بنیادین را در دنیا از آن خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: روحیه «کاظمی آشتیانی» باید در تمام جوانان وجود داشته باشد

عباسی: روحیه «کاظمی آشتیانی» باید در تمام جوانان وجود داشته باشد