مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:152024-01-11سياسي

استاندار: به کسی اجازه ناهنجاری در گیلان را نمی دهیم


استاندار گیلان با اشاره به ولایتمداری مردم گیلان در برهه های مختلف تاریخ گفت: جریاناتی سعی دارند گیلان را استانی هنجارشکن معرفی کنند ولی در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اسدلله عباسی استاندار گیلان صبح امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در جهاد تبیین بسیار مهم است، گفت: رسانه در عصر کنونی نقش حکمرانی داشته و در حوزه های مختلف بسیار می توانند تاثیرگذار باشد و به حل مشکلات کشور کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه توسط دستگاه های دولتی در گیلان بیان کرد: عده ای در کشور همواره در تلاشند تا ناامیدی را در جامعه رواج داده و اقدامات دولت سیزدهم و جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهند لذا تمامی دستگاه های دولتی باید از ظرفیت اصحاب رسانه به خوبی بهره مند شوند.

استاندار گیلان جنایات تروریستی کرمان توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا را اوج استیصال استکبار دانست و بیان کرد: در این روز ها شاهد یکی از جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کرمان بودیم، ولی عده ای سعی کردند نقش شهید و جلاد را عوض کنند که جای بسیار تاسف دارد.

عباسی با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان دل ملت های آزادی خواه جهان را آزرده خاطر کرد، افزود: گوشواره ریحانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: به کسی اجازه ناهنجاری در گیلان را نمی دهیم

استاندار: به کسی اجازه ناهنجاری در گیلان را نمی دهیم