مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:502023-12-31سياسي

تعریض ورودی جنوبی شهر یزد تا 10 روز آینده


یکی از مباحثی که طی سال های اخیر در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفته، ساماندهی مبادی ورودی شهر یزد است که در همین راستا به گفته ی مدیر منطقه دو شهرداری یزد به زودی تعریض بلوار ورودی شهر یزد از سمت جنوب بهره برداری خواهد شد.

- ایسنا/یزد یکی از مباحثی که طی سال های اخیر در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفته، ساماندهی مبادی ورودی شهر یزد است که در همین راستا به گفته ی مدیر منطقه دو شهرداری یزد به زودی تعریض بلوار ورودی شهر یزد از سمت جنوب بهره برداری خواهد شد.

علیرضا ابویی از تکمیل تعریض بلوار آیت الله شیخ محمد تقی بافقی در محور جنوبی شهر یزد طی 10 روز آینده خبر داد و عنوان کرد: محور ورودی جنوبی شهر یزد حدفاصل دوراهی بافق به میدان شهید سلیمانی فاقد معبر مناسب و یکی از مخاطرات این محور بود که از سوی منطقه دو شهرداری نسبت به اجرای جدول گذاری و زیرسازی محور اقدام شده است.

وی یادآور شد: این اقدام هم از نظر سیما و منظر شهری و هم در زمینه ترافیکی دارای مزیت است زیرا یک باند به محور ترافیکی اضافه می شود بنابراین می تواند گامی در رفع مخاطرات ترافیکی محور باشد.

ابویی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را بیش از 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات زیرسازی و آسفالت منطقه دو اعلام کرد و گفت: امیدواریم طی 10 روز آینده شاهد بهره برداری از این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض ورودی جنوبی شهر یزد تا 10 روز آینده

تعریض ورودی جنوبی شهر یزد تا 10 روز آینده