مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:152024-01-05سياسي

حادثه کرمان سند ذلت و عجز دشمن و سند مظلومیت ملت ماست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حادثه کرمان سند عصبانیت دشمن از اقتدار ایران اسلامی و سند ذلت و عجز دشمن و مظلومیت ملت ماست.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حادثه کرمان سند عصبانیت دشمن از اقتدار ایران اسلامی و سند ذلت و عجز دشمن و مظلومیت ملت ماست.

آیت الله سید حسن عاملی، امروز، 15 دی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از هم وطنان اظهار کرد: حادثه کرمان سند عصبانیت دشمن از اقتدار ایران اسلامی و سند ذلت و عجز دشمن و مظلومیت ملت ماست.

دشمن از انفجار و به شهادت رساندن انسان های عاشق سردار سلیمانی چه چیزی را دنبال می کند؟ اگر می خواهد از آن سردار بزرگ انتقام بگیرد یقین داشته باشد که دستش نه به سردار و نه به مرام سردار و نه به آثار با عظمت و غرور آفرین سردار نمی رسد.

اگر با این کشتار می خواهد دل خودش را خنک کند یقین بکند با داغ بزرگی که سردار بر دل آنها گذاشته و تمام برنامه های آنها را به هم ریخت دل آنها هیچ وقت خنک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر با این کشتار می خواهد ملت ما را بترساند یقین کند آنچه در شأن ملت ما و در لغت نامه ملت ما نیست، ترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه کرمان سند ذلت و عجز دشمن و سند مظلومیت ملت ماست

حادثه کرمان سند ذلت و عجز دشمن و سند مظلومیت ملت ماست