مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:002024-01-07اجتماعي

زنگ خطر سگ های ولگرد در یاسوج به صدا درآمد


معضل سگ های ولگرد تقریباً گریبانگیر بیشتر شهرهای کشور است و در برخی موارد شهروندان مورد حمله این سگ ها قرار گرفته اند، اما ساماندهی اصولی از سوی دستگاه های مربوط که منجر به حل این مشکل شود را شاهد نیستیم.

- در شهر یاسوج معضل سگ های ولگرد موجب ترس و نارضایتی مردم شده و سلامت شهروندان را تهدید می کند.

هوا رو بە تاریکی است، صدای سگ هایی ولگردی کە از کوچە پس کوچەها می آید، مردمی را کە در پایان روز بە خانە بازمی گردند، بە هراس می اندازد.

یک دختر خانم قدم هایش را تندتر می کند تا بلکە زودتر بە خانە برسد، تا مبادا با سگ هایی کە صدایشان از کوچە پشتی بە گوش می رسد، برخورد کند یا آماج حملەهای دستە جمعی آن ها قرار گیرد.

این روزها در هر خیابان و کوی و برزنی از شهر یاسوج کە می نگری جولان سگ های ولگرد و بدون صاحبی را می بینی کە چهرە شهر را خدشەدار کردە و روزبەروز بە تعداد آن ها افزودە می شود.

آوارە و گرسنە در پی غذا هستند، هر انسانی را کە می بینند بە سرعت بە او نزدیک می شوند تا بلکە تکە نانی سهم شان شود و گاهی هم برای سیر کردن شکم خود بە انسان ها حملە می کنند.

اغلب اوقات به صورت گلەای در حال عبور از خیابانها و کوچەهای شهر هستند و ترس و وحشت را برای اهالی شهر یاسوج بە همراه دارند و هرسالە در شهرهای مختلف ایران کودکانی قربانی حضور این موجودات بلاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر سگ های ولگرد در یاسوج به صدا درآمد

زنگ خطر سگ های ولگرد در یاسوج به صدا درآمد