مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:412024-01-11سياسي

12920 واحد مسکن روستایی در همدان نوسازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، داود سوری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد بخش شراء شهرستان همدان اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم بنیاد مسکن و سایر نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی کمک به خانه دار شدن مددجویان است.

وی افزود: در این راستا در قالب تفاهمنامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و این دو نهاد حمایتی، اقدامات خوبی در کشور و همچنین در استان و شهرستان همدان انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه مجموع واحدهای مسکن روستایی شهرستان همدان 23 هزار و 611 واحد است افزود: از سال 83 تاکنون 12 هزار و 920 واحد با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی بهسازی و نوسازی شده اند.

وی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان همدان را 55 درصد عنوان کرد و گفت: شاخص کشوری مقاوم سازی مسکن روستایی 51 درصد و شاخص استان 67 درصد است.

سوری بیان کرد: اهالی روستاهای شهرستان و شهرهای تا 25 هزار نفر جمعیت به بنیاد  مسکن مراجعه و از تسهیلات مسکن روستایی برخوردار می شوند که امسال به مبلغ 350 میلیون تومان به بانک های عامل ابلاغ شده تا شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12920 واحد مسکن روستایی در همدان نوسازی شد

12920 واحد مسکن روستایی در همدان نوسازی شد