مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:052024-01-06بين الملل

کودکان و بمباران خبری


در دنیایی که اطلاعات و رسانه همه ابعاد زندگی را در برگرفته، دور نگه داشتن کودکان از اخبار بد کار ساده ای نیست؛ کودک با شنیدن خبرهای ناگوار از طریق تلویزیون و رادیو و یا گفت و شنود بزرگترها آگاه می شود که حادثه ای رخ داده که می تواند ابعاد زندگی او و خانواده .

- در دنیایی که اطلاعات و رسانه همه ابعاد زندگی را در برگرفته، دور نگه داشتن کودکان از اخبار بد کار ساده ای نیست؛ کودک با شنیدن خبرهای ناگوار از طریق تلویزیون و رادیو و یا گفت و شنود بزرگترها آگاه می شود که حادثه ای رخ داده که می تواند ابعاد زندگی او و خانواده اش را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دنیایی که اطلاعات و رسانه همه ابعاد زندگی را در برگفته، دور نگه داشتن کودکان از اخبار بد کار ساده ای نیست؛ کودک با شنیدن خبرهای ناگوار از طریق تلویزیون و رادیو و یا گفت و شنود بزرگترها آگاه می شود که حادثه ای رخ داده که می تواند ابعاد زندگی او و خانواده اش را تحت تاثیر قرار دهد.

برای این مشکل که از نظر روانی برای کودکان و نوجوانان می تواند آسیب زا باشد، روانشناسان راهکارهای کاربردی ارایه می دهند که مهمترین آن توجه به سن تکاملی کودک است.

در این رابطه فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه باید برای احساسات کودکان اعتبار قائل شد، هشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و بمباران خبری

کودکان و بمباران خبری