مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:502024-01-17اقتصادي

بالاخره نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد/ 17 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی با تشریح روند قانونی بررسی و تعیین قیمت محصولات راهبردی کشاورزی گفت: - بالاخره نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد/ 17 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم! نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی 3-1402 پس از تصویب در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی از سوی وزیر جهادکشاورزی رسماً اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی با تشریح روند قانونی بررسی و تعیین قیمت محصولات راهبردی کشاورزی گفت: شورای قیمت گذاری با حضور همه اعضا و تبادل نظر در جلسات متعدد کارشناسی، قیمت خرید تضمینی گندم را برای سال زراعی 3-1402 تعیین و مصوب کرد.

وزیر جهادکشاورزی با تصریح بر مصوبه شورا که نماینده کشاورزان هم از اعضای آن هستند، اعلام کرد: براساس خرد جمعی، کار کارشناسی و هماهنگی های صورت گرفته با دولت، نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی 3-1402 به مبلغ 175 هزار ریال تصویب و اعلام می شود.

مبلغ 17 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم گندم، قیمتی دور از انتظار کشاورزان و گندم کاران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد/ 17 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم!

بالاخره نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شد/ 17 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم!