مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:402024-01-06اقتصادي

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با تملک و اخذ سند مالکیت ناحیه صنعتی اصلاندوز و با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات اجرایی و آماده سازی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل٬ هاشم علایی صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرک های صنعتی استان اردبیل٬ اظهار کرد: ناحیه صنعتی اصلاندوز با مساحت 22 هکتار، تنها ناحیه صنعتی این شهرستان محسوب می شود که با توجه به قرارگیری در منطقه مرزی، آغاز بهره برداری این مجموعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: با تصویب احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز در شورای برنامه ریزی استان، تلاش ها برای مکان یابی و تملک اراضی مورد نیاز آغاز شد که خوشبختانه با همراهی مسوولان و دستگاه های اجرایی، مکان یابی، تملک و اخذ سند مالکیت این ناحیه صنعتی به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه: مراحل برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار مربوطه در حال انجام است که با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال، عملیات اجرایی و آماده سازی این ناحیه صنعتی به زودی آغاز می شود.

علایی، مناطق مرزی را با توجه به مجاورت با کشورهای همسایه، ظرفیت بالقوه و مهمی برای توسعه صنعت و صادرات استان برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه با مساعدت استاندار و سازمان مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز می شود

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز می شود