مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 23:002023-12-26حوادث

تولید مهمات سلاح های شکاری در یک تراشکاری!


پلیس مشهد در یک عملیات ضربتی، اعضای یک باند بزرگ تولید مهمات با تخریب بالا و فروش سلاح های شکاری را در حالی متلاشی کرد که بررسی ها نشان داد اعضای این باند، مهمات تولیدی در یک تراشکاری را به استان های دیگر کشور هم ارسال می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال وقوع چندین نزاع مسلحانه در حاشیه شهر مشهد که عاملان شرارت از سلاح شکاری برای ایجاد رعب و وحشت در این درگیری ها استفاده کرده بودند،آثاری از گلوله های شلیک شده درصحنه های نزاع به دست آمدکه بررسی های کارشناسی نشان داد گلوله های مذکور تخریب بالاتری دارند و به صورت دست ساز تولید شده اند.

این گونه بود که گروهی از ماموران عملیات ویژه با دستورات محرمانه سرهنگ احمد نگهبان(رییس پلیس مشهد) ماموریت یافتند تا ماجرای مهمات مذکور را زیر ذره بین تحقیقات ببرند چرا که وی احتمال می داد پلیس در کنکاش های تخصصی به باند گسترده ای از قاچاقچیان سلاح و مخفیگاه های آنان دست خواهد یافت.

طولی نکشید که رصد های اطلاعاتی ماموران به نتیجه رسید و سرنخ هایی از فعالیت اعضای یک باند فروش غیرمجاز و تولید مهمات با تخریب بالا دریکی از کارگاه های زیرزمینی بولوار توس به دست آمد.

نیروهای انتظامی که حالا زیرنظرمستقیم فرمانده انتظامی مشهد وارد عملیات تخصصی شده بودند، با کسب مجوزهای قضایی از قاضی محمودی( بازپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مهمات سلاح های شکاری در یک تراشکاری!

تولید مهمات سلاح های شکاری در یک تراشکاری!