مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:152024-01-20سياسي

روزنامه نگار انقلابی همکار انبیاست


یک روزنامه نگار و فعال رسانه ای ​گفت: روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی، دنباله رو مردم نیست! ممکن است این سخن عجیب باشد یا با مذاق برخی خوش نیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، تقی دژاکام روزنامه نگار و فعال رسانه ای درباره شاخص ترین ویژگی روزنامه نگار تراز انقلاب اظهار گفت: در وهله اول روزنامه نگار تراز را با روزنامه نگار تراز انقلاب باید تفکیک کرد، چرا که یک ارزش یا ارزش های افزوده ای به نسبت اولی دارد.

وی افزود: برای روزنامه نگار تراز می توان معیارهایی تعیین کرد مثل اینکه به اصول حرفه ای کار خود آشنا و پایبند باشد، بداند سرعت و دقت در انتقال خبر چیست، بداند دروازه بانی صحیح و مناسب خبر چگونه است، بداند مطلقا نباید دروغ بگوید یا تنها بخشی از واقعیت را بگوید که بخشی از آن نادیده باقی بماند، بلد باشد از همه قالب های حرفه ای اعم از خبر و مصاحبه و گزارش و یادداشت برای بیان حرف و پیام خود استفاده کند و بداند کدام قالب مناسب کدام ماجراست، روابط عمومی خوبی داشته باشد و بتواند در سریعترین زمان ممکن برای حوادث و ماجراهای پیش آمده مصاحبه و یادداشت بگیرد، فرق آگهی و خبر را بلد باشد! و بداند آگهی سهم سازمان است و خبر و مصاحبه و یادداشت، تلاش و ابتکار اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگار انقلابی همکار انبیاست

روزنامه نگار انقلابی همکار انبیاست