مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:202023-12-31بين الملل

محاصره 2 بیمارستان در کرانه باختری؛ اشغالگران وارد اردوگاه نورشمس شدند


نظامیان اسراییلی با یورش شبانه به اردوگاه نورشمس در شمال غرب کرانه باختری، با ایجاد شرایط شبه جنگی، دو بیمارستان را به محاصره در آوردند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهر طولکرم و اردوگاه نورشمس در کرانه باختری در ساعات نیمه شب گذشته و بامداد امروز شاهد یورش گسترده نظامیان اشغالگر اسراییلی و تیراندازی و انفجارهای شدید بود.

به نوشته وبگاه عرب48، نظامیان اسراییلی با خودروهای نظامی و بولدزر و تک تیرانداز و پهپاد وارد شهر طولکرم شدند و با عبور از خیابان های اصلی خود را به اردوگاه نورشمس رساندند.

به گفته اهالی که با صدای بمب های صوتی و تیراندازی از خواب برخاسته بودند، صهیونیست ها اردوگاه را محاصره کرده و تک تیراندازن نیز بالای پشت بام خانه ها مستقر شدند تا چند جوان اهل اردوگاه را بازداشت کنند.

نظامیان با شکستن درب تعدادی از خانه ها در میان وحشت زنان و کودکان وارد شده و اقدام به بازجویی ساکنین شدند.

خودروها و بولدزرهای ارتش اسراییل نیز در اطراف دو بیمارستان الاسراء و شهید ثابت در شهر طولکرم مستقر شده و تمامی ورود و خروج ها داخل بیمارستان ها را بررسی می کردند.

در اردوگاه آوارگان نورشمس نیز نظامیان اسراییل به سوی اهالی در اطراف میدان العلیمی آتش گشودند و صدای انفجار و تیراندازی فضای  اردوگاه را احاطه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره 2 بیمارستان در کرانه باختری؛ اشغالگران وارد اردوگاه نورشمس شدند

محاصره 2 بیمارستان در کرانه باختری؛ اشغالگران وارد اردوگاه نورشمس شدند