مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:252024-01-07سياسي

تامین مالی پروژه دو خطه کردن خط آهن قزوین - زنجان/ رفع بلاتکلیفی اجرای سد مشمپا


با دستور رییس جمهور موانع سه موضوع ویژه و اولویت دار پروژه دو خطه کردن راه آهن قزوین-زنجان، احداث سد مشمپا و معادن استان زنجان رفع و در مدار اجرا قرار گرفتند.

- با دستور رییس جمهور موانع سه موضوع ویژه و اولویت دار پروژه دو خطه کردن راه آهن قزوین-زنجان، احداث سد مشمپا و معادن استان زنجان رفع و در مدار اجرا قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های دور دوم سفر استانی دولت مردمی به استان زنجان با حضور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان، ضمن بررسی موانع و دلایل چرایی معطل ماندن برخی مسائل و موضوعات اولویت دار زنجان ضمن تعیین زمان، دستورات لازم برای رفع این موانع را صادر و مسئولان مربوطه را به تسریع در اجرای این مسائل مکلف کرد.

در این جلسه ابتدا موضوع دوخطه کردن راه آهن قزوین-زنجان به عنوان یکی از مطالبات و خواسته های جدی مردم استان مطرح و موانع اجرای این طرح از جمله تامین اعتبار لازم برای احداث آن مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن، این پروژه به طول 181 کیلومتر در دور اول سفر استانی رییس جمهور به استان بالغ بر 800 میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشته است که تاکنون تنها نیمی از آن تحقق یافته و تکمیل این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار باقی مانده است که با دستور رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی پروژه دو خطه کردن خط آهن قزوین - زنجان/ رفع بلاتکلیفی اجرای سد مشمپا

تامین مالی پروژه دو خطه کردن خط آهن قزوین - زنجان/ رفع بلاتکلیفی اجرای سد مشمپا