مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:202024-01-17اقتصادي

بازدید هیات 4 نفره مدیران شیلاتی موریتانیایی از هرمزگان


مدیرکل شیلات هرمزگان از بازدید هیئت چهار نفره موریتانی از ظرفیت های شیلاتی هرمزگان با حضور مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز اظهار کرد: برخورداری از ظرفیت صید بالغ بر 320 هزار تنی استان هرمزگان، وجود 97 واحد صنایع شیلاتی، حدود 50 هزار هکتار ظرفیت مستعد پرورش میگو، بیش از 113 هزار تن ظرفیت تولید ماهیان دریایی در قفس را از اهم ظرفیت های شیلاتی استان است.

  وی، برخورداری از واحدهای تولید و تکثیر جلبک، ماهیان زینتی آب شور و شیرین، پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی، بیش از 35هزار نفر صیاد و 19 بندر صیادی را بخش دیگری از ظرفیت های شیلاتی استان خواند.

  بارانی معرفی ظرفیت های شیلاتی استان، استقبال و تمایل به همکاری و سرمایه گذاری متقابل، ارتقای روابط  و تحکیم روابط بین المللی را از مهمترین دست آوردهای سفر این هیئت به استان عنوان کرد و تصریح داشت:حضور هیات های اقتصادی و سرمایه گذار خارجی و به طور کلی حمایت از فعالیت های بخش خصوصی و ارز آوری از این مهم، از جمله اقدامات در راستای خوب دولت مردمی در عرصه های بین الملی است .

   مدیرکل شیلات هرمزگان حضور در دوره آموزشی اصول مدیریت ماهیگیری را از اهم اهداف حضور این هیئت موریتانی در هرمزگان بیان داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیات 4 نفره مدیران شیلاتی موریتانیایی از هرمزگان

بازدید هیات 4 نفره مدیران شیلاتی موریتانیایی از هرمزگان