مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:072024-01-02سياسي

روایت یک المان و پارلمان ناتوان؛ مذاکرات فراوان اما دریغ از یک قرارداد


وعده های بی ثمر و تکراری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در پویایی و احیای المان میدان بسیج علاوه بر آنکه به نماد ناتوانی در استفاده از ظرفیت های شهری تبدیل شده موجب شده تا اعتماد مردم به مدیریت شهری خدشه دار شود.

- خبرگزاری فارس- استان گلستان: گسترش روزافزون شهرها فرایند مدیریت و اداره این مراکز جمعیتی را با پیچیدگی ها و چالش های متعددی مواجه کرده است که به زعم بسیاری از اهالی فن ین درآمد پایدار برای شهرها از جمله مهم ترین دغدغه های مدیران شهری به حساب می آید.

شهر 350 هزار نفری گرگان هم همانند سایر کلانشهرها با دغدغه ها و مشکلات متعددی دست به گریبان است، مجموعه مدیریت شهرداری و اعضای شورای شهر گرگان سال ها در دوره های مختلف تلاش کردند تا با سازوکارهای مختلف بتوانند راهکاری مطمئن برای درآمدزایی پایدار به عنوان اصلی ترین مرهم و کلید اداره شهر دست یابند.

سرمایه گذاری در حوزه بافت فرسوده و بهسازی بافت تاریخی شهر گرگان، احداث المان های مختلف با کاربری های چندگانه، سرمایه گذاری در حوزه تجاری و گردشگری مانند بازار هفت موزه ،شهربازی مدرن و البته مولدسازی املاک و مستغلات از جمله روش های متعددی است که از سوی اعضای مدیریت شهری گرگان مورد آزمایش قرار گرفته است اما شواهد و قرائن میدانی و اظهارات مدیران بیانگر آن است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک المان و پارلمان ناتوان؛ مذاکرات فراوان اما دریغ از یک قرارداد

روایت یک المان و پارلمان ناتوان؛ مذاکرات فراوان اما دریغ از یک قرارداد