مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 19:502024-01-15بين الملل

نخست وزیر انگلیس : برای حمله مجدد علیه یمن، تردید نخواهم کرد


ریشی سوناک روز دوشنبه در نخستین نشست پارلمان انگلیس در سال جدید میلادی (2024) به نمایندگان گفت: حملات به سایت های مرتبط با حوثی ها در یمن تنها پس از آن صورت گرفت که این گروه تقریباً 30 حمله «غیرقابل قبول» به کشتی های تجاری انجام داد.

- ریشی سوناک روز دوشنبه در نخستین نشست پارلمان انگلیس در سال جدید میلادی (2024) به نمایندگان گفت: حملات به سایت های مرتبط با حوثی ها در یمن تنها پس از آن صورت گرفت که این گروه تقریباً 30 حمله غیرقابل قبول به کشتی های تجاری انجام داد.

نخست وزیر انگلیس که در پی تجاوز نظامی این کشور علیه یمن با اعتراضات گسترده داخلی مواجه است، ادعا کرد که برای حمله مجدد در جهت آنچه آزادی کشتی رانی در دریای سرخ نامید، تردید نخواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ریشی سوناک روز دوشنبه در نخستین نشست پارلمان انگلیس در سال جدید میلادی (2024) به نمایندگان گفت: حملات به سایت های مرتبط با حوثی ها در یمن تنها پس از آن صورت گرفت که این گروه تقریباً 30 حمله غیرقابل قبول به کشتی های تجاری انجام داد.

  وی با تکرار ادعاهای نخ نما درباره نقش ایران در عملیات گروه های مقاومت منطقه، افزود: از 19 نوامبر، حوثی های مورد حمایت ایران بیش از 29 حمله غیرقانونی و غیرقابل قبول را علیه کشتی های تجاری در دریای سرخ انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر انگلیس : برای حمله مجدد علیه یمن، تردید نخواهم کرد

نخست وزیر انگلیس : برای حمله مجدد علیه یمن، تردید نخواهم کرد