مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:352023-12-24حوادث

ماجرای مرگ وحشتناک گوشی قاپ بعد از دستبرد خیابانی!


دزدان موتورسواری بعد از ربودن گوشی یک تبعه کشور اروپایی در مشهد ،به شدت با یک دستگاه پراید تصادف کردند که در این سانحه دلخراش،سارق ترک نشین به طرز وحشتناکی جان داد و راکب موتور سیکلت هم با وضعیتی وخیم راهی بیمارستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عقربه های ساعت تاریکی شب را به زمان20 و20 دقیقه گره زده بودند که چشمان دزدان موتورسوار به گوشی تلفن همراه یک زن تبعه کشور اروپایی خیره ماند.

آن ها که در پی یافتن طعمه ای در خیابان شهید آوینی 35 پرسه می زدند،نگاهی به یکدیگر انداختند و در یک لحظه جوان 30 ساله گاز موتورسیکلت را فشرد.

آن ها که خود را برای یک دستبرد دیگر آماده کرده بودند،با سرعت هولناکی از کنار زن جوان عبور کردند و گوشی او را قاپیدند.

زن تبعه خارجی که حیرت زده در جا میخکوب شده بود، ناگهان با صدای وحشتناک تصادف به خود آمد و درآن سوی خیابان ،سارقان موتورسوار را دید که به عقب یک دستگاه پراید پارک شده برخورد کردند وبه طرز دلخراشی نقش بر زمین شدند.

طولی نکشید که بی سیم های پلیس به کار افتاد و خبر همزمان گوشی قاپی وتصادف ،نیروهای کلانتری گلشهر مشهد را به تکاپو انداخت.

با توجه به حساسیت جرایم گوشی قاپی ،بی درنگ افسران گشت انتظامی با دستور ویژه سرهنگ ابراهیم عربخانی(رییس کلانتری گلشهر مشهد) عازم بولوار شهیدآوینی شدند و در حالی به یاری سان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مرگ وحشتناک گوشی قاپ بعد از دستبرد خیابانی!

ماجرای مرگ وحشتناک گوشی قاپ بعد از دستبرد خیابانی!