مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 23:402024-01-12اقتصادي

ارائه خدمات مشاوره تخصصی توسط کارشناسان فرادانه به پرورش دهندگان ماهی استان بوشهر


مدیرعامل کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه گفت: در دومین نمایشگاه صنایع شیلاتی شاهد استقبال پرورش دهندگانی هستیم که با مشکلات مختلف تخصصی روبه رو هستند که در این راستا، - حسین حیدری مدیرعامل کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: تمام جریان فروش فرادانه به صورت تعهد خرید است یعنی هزینه خرید از فرادانه، بعد از فروش محصول پرورش دهنده انجام می شود به همین دلیل بیشتر مشتریان ما در بازدیدها خواستار مهلت بیشتر برای اعطای نقدینگی هستند چراکه محصولاتشان در سال جاری به خوبی به فروش نرسیده است و بر همین اساس فرادانه همچنان با پرورش دهنده ها همکاری می کند.

  وی افزود: بیماری AHPND از سال گذشته در استان بوشهر وارد شده و تلفات زیادی نیز از مزارع این استان گرفته است در این بین فرادانه با فرمول خوراک آبزیان خود به پروش دهنده در مهار بیماری کمک می کند.

  این مقام مسؤول تاکید کرد: باتوجه به فعالیت فرادانه پرورش دهنده ها در استان بوشهر پیشرفت زیادی در بهبود تولیدات خود کرده اند.

در دومین نمایشگاه صنایع شیلاتی که هم اکنون درحال برگزاری است ضمن حضور خریداران، شاهد استقبال پرورش دهندگانی هستیم که با مشکلات مختلف تخصصی روبه رو هستند که در این راستا، کارشناسان ما به آن ها مشورت های لازم را می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره تخصصی توسط کارشناسان فرادانه به پرورش دهندگان ماهی استان بوشهر

ارائه خدمات مشاوره تخصصی توسط کارشناسان فرادانه به پرورش دهندگان ماهی استان بوشهر