مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:252023-12-22سياسي

هدف صهیونیست ها از ادعای مداخله ایران، کاهش فضاحت این خفت تاریخی است


اساسا ادعای بی اساس صهیونیست ها مبنی بر مداخله ایران در عملیات حماس با هدف کاهش فضاحت ناشی از این شکست خفت بار است؛ چرا که شکست اسراییل از ایران با این ظرفیت و توانمندی کشور ما قابل توجیه است اما شکست از یکی از گروه های مقاومت حتما خفت تاریخی محسوب می شود.

- ایسنا/قم امام جمعه قم بیان کرد: اساسا ادعای بی اساس صهیونیست ها مبنی بر مداخله ایران در عملیات حماس با هدف کاهش فضاحت ناشی از این شکست خفت بار است؛ چرا که شکست اسراییل از ایران با این ظرفیت و توانمندی کشور ما قابل توجیه است اما شکست از یکی از گروه های مقاومت حتما خفت تاریخی محسوب می شود.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه 1 دی ماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح نتیجه عملیات طوفان الاقصی را شکست غیر قابل ترمیم توصیف کردند؛ تعبیر غیر قابل ترمیم ناظر به نکته دقیق ادراکی است، در حالی که همه شکست رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و اطلاعاتی را بیان کردند اما تاکید رهبر به غیر قابل ترمیم بودن سازه های این رژیم است.

وی اظهار کرد: با حمله ناگهانی حماس اسراییل سنگین ترین شکست امنیتی و نظامی را در تاریخ 75 خود متحمل شد و باور قابل زوال بودن رژیم صهیونیستی در ذهن طرفداران آن ها شکل گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف صهیونیست ها از ادعای مداخله ایران، کاهش فضاحت این خفت تاریخی است

هدف صهیونیست ها از ادعای مداخله ایران، کاهش فضاحت این خفت تاریخی است