مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:302023-12-25اقتصادي

کلاهبرداری 5 میلیاردی با همراه بانک جعلی در یزد


طی هفت روزه گذشته پنج میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق همراه بانک های جعلی در استان یزد صورت گرفته است.

- ایسنا/یزد معاون فضای مجازی دادستان یزد گفت: طی هفت روزه گذشته پنج میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق همراه بانک های جعلی در استان یزد صورت گرفته است.

محمد نعیمی نژاد با اشاره به نقش بالای تلفن همراه در زندگی روزمره، گفت: برنامه های بانکی از جمله برنامه های کاربردی است که همیشه مورد توجه کلاهبردارن این حوزه قرار داشته است.

وی گفت: کلاهبرداران اینترنتی در هفت روز اخیر با استفاده از حربه بروزرسانی برنامه های بانکی بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کرده اند.

نعیمی نژاد بر لزوم نصب برنامه های کاربردی از منابع رسمی تاکید و اظهار کرد: برنامه های بانکی باید حتی الامکان از سایت های رسمی بانک های عامل نصب و به روزرسانی شود.

وی تصریح کرد: در این روش کلاهبرداران با در اختیار قرار دادن نرم افزار جعلی اطلاعات کاربری شهروندان را ضبط و نسبت به خالی کردن حساب آنها اقدام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، این مقام قضایی با اشاره به آشنایی کلاهبرداران حرفه ای به الگوریتم های عرصه اینترنت، اظهار کرد: در این شیوه، کلاهبرداران حرفه ای با ترفندهای مختلف، سایت های جعلی خویش را در ردیف اول جستجوی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 5 میلیاردی با همراه بانک جعلی در یزد

کلاهبرداری 5 میلیاردی با همراه بانک جعلی در یزد