مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:402024-01-01سياسي

خاطره ای از حاج قاسم در توصیف تصویر عاشورایی شهید حججی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کنگره علمی فرهنگی سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران، - رییس ستاد کانون های فرهنگی و مذهبی مساجد خاطره ای از شهید حاج قاسم در توصیف تصویر عاشورایی شهید حججی مطرح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کنگره علمی فرهنگی سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران، حجت الاسلام خداداده رییس آن ستاد و جمعی از مهمانان خارجی به صورت حضوری و مجازی در پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات برگزار شد.

حجت الاسلام خداداده در این مراسم با اشاره به اینکه مساجد محور مقاومتند و در طول تاریخ پرچم اسلام و جمله لا اله الا الله را حفظ کردند، افزود: درود می فرستیم به مردم فلسطین و مردم قهرمان غزه؛ مادران، پدران و فرزندان صبوری که در مقابل ظلم و مستکبران ایستادند.

تمام دنیا نزدیک به 80 سال در یک نقطه جغرافیایی تمام توان علمی، رسانه ای و نظامی خود را متمرکز کرده تا امت مسلمان و مردم با ایمانی را از پای در بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره ای از حاج قاسم در توصیف تصویر عاشورایی شهید حججی

خاطره ای از حاج قاسم در توصیف تصویر عاشورایی شهید حججی