مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:352023-12-25سياسي

فرهنگ کار و تلاش سعید ایران، سرلوحه فعالیت در جهاد دانشگاهی قرار گیرد


معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه خودباوری حاصلِ آمیختگی ایمان با بینش علمی مولفه ای بود که زنده یاد کاظمی آشتیانی به آن دست پیدا کرده بود، - معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه خودباوری حاصلِ آمیختگی ایمان با بینش علمی مولفه ای بود که زنده یاد کاظمی آشتیانی به آن دست پیدا کرده بود، گفت: اگر فرهنگ کار و تلاش سعید ایران، سرلوحه کار و تلاش در جهاددانشگاهی قرار گیرد، می تواند مدام گروه های انسانی خودباور، پر تلاش و جهادگر را برای کشور عرضه کند و این مانند یک نقطه جوشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب فتح الهی درباره زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی گفت: خودباوری حاصلِ آمیختگی ایمان با بینش علمی چیزی بود که ایشان به آن دست پیدا کرده بود.

وی با اشاره به این که کارکرد و حاصل تلاش های بی وقفه زنده یاد کاظمی آشتیانی یکی از کارهای اساسی و رویشی جهاد دانشگاهی به نام رویان بود که توانسته دغدغه بسیاری از خانواده ها را به لحاظ فرزندآوری از بین ببرد و امید را در زندگی آن ها به ارمغان بیاورد.

فتح الهی اظهار کرد: زنده یاد کاظمی آشتیانی علاوه بر فعالیت در حوزه درمان ناباروری به سلول های درمانی در سایر بیماری ها نیز پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کار و تلاش سعید ایران، سرلوحه فعالیت در جهاد دانشگاهی قرار گیرد

فرهنگ کار و تلاش سعید ایران، سرلوحه فعالیت در جهاد دانشگاهی قرار گیرد