مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:402024-01-06اجتماعي

اردبیل رخت سپید به تن کرد + فیلم


اولین برف زمستانی در اردبیل از اوایل صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد که بارش این نعمت الهی باعث شادمانی مردم استان اردبیل شده است.

-   بارش اولین برف زمستانی در اردبیل با توجه به اینکه امسال این شهر پاییز کم آبی را از لحاظ بارش نزولات جوی پشت سر گذرانده است، باعث خوشحالی مردم به ویژه روستاییان در روزهای ابتدایی زمستان شد.

تعطیلی مدارس در شهرستان سرعین طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل برودت هوا در سرعین دوره پیش دبستانی و ابتدایی فعالیت های آموزشی بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

  تدوام بارش برف و باران تا عصر امروز در استان اردبیل مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی که پیشبینی شده بود از اواخر وقت دیروز با ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه، آسمان استان ابری شده و دمای هوا بطور نسبی کاهش یافته و بارش باران و برف در برخی مناطق استان رخ داده است.

وی افزود: با فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف پیش بینی می شود.

بارش در مناطق شمالی به صورت باران و پراکنده انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل رخت سپید به تن کرد + فیلم

اردبیل رخت سپید به تن کرد + فیلم