مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:152024-01-07سياسي

آغاز ساماندهی دانشجویان خارجی در کرمانشاه


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از آغاز ساماندهی دانشجویان بین الملل دانشگاه های مختلف استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از آغاز ساماندهی دانشجویان بین الملل دانشگاه های مختلف استان خبر داد.

حمزه سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از تشکیل سازمان ملی مهاجرت، موضوع ساماندهی اتباع خارجی در حوزه های مختلف در دستورکار قرار گرفت.

وی حوزه دانشجویی را یکی از این حوزه ها عنوان کرد و افزود: براین اساس همه دانشجویان بین الملل مشغول به تحصیل در دانشگاه های استان(دانشگاه های رازی، آزاد و علوم پزشکی) باید در سامانه سهما ثبت نام کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تاکید کرد: دانشجویان بین الملل دانشگاه های استان که پیش از این موفق شده اند شناسه یکتا را دریافت کنند، با ورود به سامانه هوشمند مدیریت اتباع(سهما) به آدرس https://irmigrationorg.

ir می توانند اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه های استان هم که تاکنون موفق به دریافت شناسه یکتا نشده اند، می توانند با در دست داشتن اوراق هویتی خود به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان مراجعه کنند تا برای آنها شناسه یکتا صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی دانشجویان خارجی در کرمانشاه

آغاز ساماندهی دانشجویان خارجی در کرمانشاه