مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 20:452024-01-11سياسي

هر روز شاهد کشف توطئه های مختلف و فتنه های ایذایی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جلسه شورای اداری و رؤسای حراست دستگاه های اجرایی مازندران در ساری، گفت: - وزیر اطلاعات گفت: در مورد حادثه کرمان مجموعه تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی همه تلاش خود را بکار گرفتند و هر روز شاهد کشف توطئه های مختلف و فتنه های ایذایی و عملیات های علیه ملت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جلسه شورای اداری و رؤسای حراست دستگاه های اجرایی مازندران در ساری، گفت: دشمنان سعی دارند در داخل کشور شرایطی فراهم کنند تا آرامش مردم سلب شود و همکاری مؤثر نهادهای امنیتی توانست این توطئه ها را با شکست مواجه کند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم، مهمترین شیوه ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی است، افزود: همه مجموعه های دولتی و مدیران آن ها جهت امیدآفرینی و جلب رضایت مردم خالصانه باید کار کنند که موجب رضایتمندی مردم شود.

افزایش مردم در انتخابات نشان دهنده کارکرد دولت است حجت الاسلام خطیب، یکی از مسائل مهم پیش روی استان ها را افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و ادامه داد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات می تواند نشان دهنده کارکرد مجموعه های دولتی در استان ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر روز شاهد کشف توطئه های مختلف و فتنه های ایذایی هستیم

هر روز شاهد کشف توطئه های مختلف و فتنه های ایذایی هستیم