مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:202023-12-28اقتصادي

احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان آغاز شد


عملیات احداث کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز با ظرفیت سالانه 60 هزار تن در کرمان آغاز شد تا زنجیره تولید فولاد در این استان تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث این کارخانه با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندار کرمان، مدیرکل صمت استان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت راه اندازی این کارخانه در تامین نیاز شرکت های فولادی داخل استان عنوان کرد: سالانه حدود 200 میلیون دلار واردات محصولاتی چون فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز است که راه اندازی این کارخانه در استان می تواند بخش اعظمی از آن را تامین کند.

وی بیان کرد: بازار محصول تولیدی در استان و کشور نیز وجود دارد، علاوه بر اینکه از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

استاندار کرمان گفت: وظیفه ما تامین اشتغال و حل مشکل معیشت مردم است و برای این کار باید فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری صورت گیرد که در کنار آن مشکلات اجتماعی و بسیاری از مسائل دیگر برطرف خواهد شد.

فداکار اظهار داشت: در حوزه اقتصادی کارهای زیادی در استان کرمان آغاز شده که یکی از آنها کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز است و علاوه بر نیاز منطقه، بازار و سرمایه گذار آن هم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان آغاز شد

احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان آغاز شد