مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:462023-12-30سياسي

تقویت غرور ملی و آرمان های انقلابی راه حل افشای نقشه های پلید غربی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی در میدان انقلاب اصفهان گفت: در سال های تشیع در ایران، اصفهان نگین درخشان این دوران بوده است و این شهر مقدس مظهر بصیرت و مرجع معنویت شناخته شده است.

وی با اشاره به تاریخ ماندگار 8 دی ماه سال 88  که مردم اصفهان یک روز زودتر از مردم ایران به میدان آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: این  بصیرت  مردم اصفهان و ایران محصول عمل به حدیث ثقلین است، زیرا مردم این شهر مقدس همواره در پناه قرآن و عترت بوده اند و باید توجه داشته باشیم تا زمانی که در پناه قرآن باشیم گمراه نخواهیم شد، زیرا قرآن بصیرت افزا است.

تویسرکانی با اشاره به 24 هزار شهید اصفهانی، این شهر را نماد انقلابی گری و ولایت مداری دانست و گفت: امیدواریم این همه خون شهید، ملت را ذیل ظهور امام زمان قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر به دنبال استمرار انقلاب اسلامی هستیم باید برای بصیرت یک حساب جدا بازکنیم زیرا تنها قرآن می تواند راه بصیرت را به ما نشان دهد و جوانان را از منجلاب فضای مجازی نجات دهد و هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت غرور ملی و آرمان های انقلابی راه حل افشای نقشه های پلید غربی ها

تقویت غرور ملی و آرمان های انقلابی راه حل افشای نقشه های پلید غربی ها