مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:502024-01-14حوادث

هوشمندسازی پلیس کرمانشاه کلید خورد


 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پلیس با تجهیز یگانهای انتظامی استان به سیستم های رایانه ای و خودروهای گشتی به دستگاه های جی.

- ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پلیس با تجهیز یگانهای انتظامی استان به سیستم های رایانه ای و خودروهای گشتی به دستگاه های "جی.

پی.

اس" کلید خورد.

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع، تسریع در ارائه خدمات به آنها و اجرای سریع و به موقع ماموریت ها، اقدامات خوبی جهت هوشمندسازی در یگان های انتظامی کرمانشاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا 116 دستگاه ست کامل رایانه مجهز به همراه 16 دستگاه مانیتور صنعتی ویدئو وال در میان یگان های انتظامی سطح استان توزیع شد.

حاجیان خاطرنشان کرد: همچنین 132 دستگاه جی پی اس نیز در راستای کنترل و هدفمند کردن گشت های انتظامی و پلیس های راه و راهور بر روی خودرو این یگان ها نصب شده است.

فرمانده انتظامی استان ابراز امیدواری کرد، با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات دریافتی پلیس و همچنین ارتقاء امنیت اجتماعی در استان باشیم.

وی در پایان گفت: هدف پلیس ارائه بهترین خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرمانی است که امنیت و آرامش مردم را هدف گرفته اند و در این راستا در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی پلیس کرمانشاه کلید خورد

هوشمندسازی پلیس کرمانشاه کلید خورد