مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:152024-01-16ورزشي

چطور نوجوان قدرشناس تربیت کنیم؟!


گاهی اوقات بعضی از والدین شاید جوابی از فرزند نوجوان خود بشنوند که آنها را شوکه کند! خب بخشی از این ماجرا طبیعی است اما اگر با مدیریت خوبی انجام نشود ممکن است در آینده باعث مشکلات جدی شود.

- گروه زندگی:پاره تنم است وقتی به دنیا آمد همه زیبایی و لذت های عالم برایم بی معنی شد و تمام دلخوشی ام شد فرزندم! با شیرین کاری هایش حسابی دلمان را می برد.

حتی گریه و بیقراری هایش هم برایمان دلچسب بود! اما کمی که بزرگتر شد و وارد بحران های سن بلوغ شد لجبازی هایش کم کم خودشان را نشان دادند گاهی حتی من که مادرش هستم از حاضرجوابی هایش کلافه می شدم! نه با محبت کردن جواب می گرفتم نه با عصبانی شدن! هر چیزی برایش می خریدیم بجای تشکر جوابش این بود وظیفته خب بچه به دنیا آوردی که براش هزینه کنی وهر چی دلش می خواد براش بخری! البته که همه نوجوان ها این چنین نیستند ولی گاهی برای بعضی خانواده ها ممکن است چنین وضعیتی پیش آید.

برای بهتر روبرو شدن با این چالش  و مدیریت وضعیت پیش رو در عالی ترین نحو مجید آقابراری پژوهشگر وکارشناس مسایل تربیتی نوجوانان چنین می گوید: مجیدآقابراری کارشناس مسائل تربیتی نوجوانان *حقوق، پاداش یا هدیه فرق در چیست؟! شاید تصور کنیم نوجوانی شامل همه رده های سنی از دوازده سال تا هجده سالگی است و تمام راهکار و رویکردها پیش رو باید برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور نوجوان قدرشناس تربیت کنیم؟!

چطور نوجوان قدرشناس تربیت کنیم؟!