مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:452023-12-24سياسي

اجرای ارزش مالکانه نتیجه رویکرد مبتنی بر تکریم فرهنگیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صفری زاده منتخب فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه، گفت: اجرای این طرح عظیم پس از این همه سال پیگیری مداوم و انتظار فرهنگیان، - منتخب فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه، گفت: اجرای این طرح عظیم پس از این همه سال پیگیری مداوم و انتظار فرهنگیان، نتیجه نگاه مدیران فعلی این موسسه مبتنی بر تکریم عملی فرهنگیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صفری زاده منتخب فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه، گفت: اجرای این طرح عظیم پس از این همه سال پیگیری مداوم و انتظار فرهنگیان، نتیجه نگاه مدیران فعلی این موسسه مبتنی بر تکریم عملی فرهنگیان است.

وی افزود: قطعاً بینش و دیدگاه هر مدیری در بازدهی آن مجموعه نقشی تعیین کننده و مؤثر دارد.

اعتقاد به کار تیمی یکی از این نگرش های مدیریتی است که خوشبختانه در حال حاضر در مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان ماحصل آن در حال به ثمر نشسته است.

صفری زاده تصریح کرد: قطعاً مدیریت فعلی صندوق با بهره گیری از علم و دانش و تخصص خود، تجربیات قبلی، استفاده از خرد جمعی و گوش دادن به نظرات و پیشنهادات قاطبه فرهنگیان عضو صندوق، این مسیر سخت را به خوبی طی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ارزش مالکانه نتیجه رویکرد مبتنی بر تکریم فرهنگیان است

اجرای ارزش مالکانه نتیجه رویکرد مبتنی بر تکریم فرهنگیان است