مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:552024-01-13سياسي

اجرای طرح قرآنی کرسی تلاوت در شهرستان باشت


مسؤول اداره تبلیغات اسلامی باشت گفت: طرح قرآنی کرسی تلاوت در شهرستان باشت برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمود اندیشه در گفت وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: طرح قرآنی کرسی تلاوت به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت و با حمایت سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد و دار القرآن کریم در شهرستان باشت برگزار می شود.

مسؤول اداره تبلیغات شهرستان باشت با بیان این که توسعه و ترویج انس با قرآن کریم و نهادینه ساختن فرهنگ قرآن خوانی و آموزش صحیح آن به عموم افراد به خصوص در میان نسل های جوان و نوجوان در دنیای امروز بسیار حائز اهمیت است، افزود: طرح کرسی تلاوت در سطح مساجد شهرستان باشت به صورت مستمر به شکل هفته ای و تا پایان سال جاری اجرا می شود.

وی انس با قرآن کریم، آشنایی مخاطبین با معارف ناب و اصیل اسلام و قرآن، بیان مسائل اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، دینی، مذهبی و فرهنگی از دیدگاه قرآن کریم و الگو قرار دادن قرآن کریم جهت بهتر آموزی راه و مهارت های زندگی را از عمده ترین اهداف این نهاد بر اجرای طرح کرسی تلاوت در مساجد باشت برشمرد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی در سطح شهرستان ضمن ایجاد فضای معنوی بیشتر و افزایش روحیه معنوی افراد باعث بالا رفتن سطح اطلاعات دینی، مذهبی و معنویات در جامعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قرآنی کرسی تلاوت در شهرستان باشت

اجرای طرح قرآنی کرسی تلاوت در شهرستان باشت