مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:552024-01-02اقتصادي

معرفی اطلاعات نمایشگاه گردشگری پارس در فرودگاه شیراز


مدیرکل فرودگاه های فارس از طراحی QR کد در قالب استند و بنر برای دریافت اطلاعات سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و معرفی آن به علاقه مندان در فرودگاه شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرودگاه های فارس از طراحی QR کد در قالب استند و بنر برای دریافت اطلاعات سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و معرفی آن به علاقه مندان در فرودگاه شیراز خبر داد.

فخرالدین کشاورز امروز، 12 دی ماه با حضور در دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، به میزان تاثیرگذاری برگزاری نمایشگاه گردشگری بر توسعه گردشگری استان اشاره و بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در راستای توسعه و رونق اقتصاد گردشگری بر کسی پوشیده نیست، همان گونه که در کشورهای توسعه یافته نیز تمرکز زیادی بر برپایی نمایشگاه ها دارند.

وی ادامه داد: اداره کل فرودگاه های فارس نیز در راستای برگزاری این دو نمایشگاه، جلسات هماهنگی با حضور رؤسای شرکت های هواپیمایی و شرکت های ارائه خدمات فرودگاهی برگزار کرده است.

مدیرکل فرودگاه های فارس بیان کرد: از آنجا که فرودگاه دروازه ورودی به شهرها محسوب می شود، مقرر شد برای معرفی نمایشگاه گردشگری پارس تبلیغات محیطی در فرودگاه شیراز به این موضوع اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اطلاعات نمایشگاه گردشگری پارس در فرودگاه شیراز

معرفی اطلاعات نمایشگاه گردشگری پارس در فرودگاه شیراز