مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:352023-12-27سياسي

برگزاری یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در جهاددانشگاهی یزد


معاون آموزشی سازمان جهادانشگاهی یزد از برگزاری یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی استان در این سازمان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی سازمان جهادانشگاهی یزد از برگزاری یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی استان در این سازمان خبر داد.

فاطمه سعادتجو در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه هشتم دی ماه در دو حوزه دانشگاه علم و هنر واقع در بلوار دانشجو(ویژه خواهران) و ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی یزدواقع در بلوار شهدای گمنام(ویژه برادران) با رقابت بین یک هزار و 15 داوطلب برگزار می شود.

وی داوطلبان مرد این دوره را 416 نفر و داوطلبان زن را 599 نفر ذکر کرد و گفت: پذیرفته شدگان این دوره جذب دستگاه های بهزیستی، محیط زیست، اداره کل زندانها و دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

سعادتجو با بیان این که توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز سه شنبه آغاز شده است، گفت: داوطلبان این آزمون می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سایت HRTC.

IR (سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی) مراجعه کنند.

وی با بیان این که درهای حوزه های برگزاری آزمون از ساعت 8:00 به روی داوطلبان گشوده خواهد شد، گفت: آزمون رسماً از ساعت 9:00 آغاز و ساعت 12:00 خاتمه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در جهاددانشگاهی یزد

برگزاری یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در جهاددانشگاهی یزد