مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:162023-12-28سياسي

معادن غیرفعال برای تکمیل زنجیره فولاد استان کردستان باید فعال سازی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، عیسی هواسی صبح امروز در شورای اداری شهرستان بیجار که در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد به بحث انتخابات پیش رو اشاره و عنوان کرد: با توجه به راهبردهای اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اعم از امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت، به عنوان کارگزار نظام باید در راستای این چهار راهبرد تلاش کنیم.

  هواسی با بیان اینکه ما خادم مردم هستیم و باید در خدمت مردم باشیم تاکید کرد: مشارکت زمانی محقق می شود که نارضایتی ها را جبران کنیم.

  مدیرکل سازمان بازرسی کردستان با بیان اینکه ما خادم مردم هستیم اظهار کرد: نمی توان ادعا کرد در مقطع کوتاه تمامی مشکلات مرتفع می شود اما بسیاری از مشکلات قابل حل هستند و هر جا نتوانستیم مشکلات را حل کنیم به مردم توضیح دهیم و با تکریم ارباب رجوع رضایتمندی را کسب کنیم.

هواسی به سلامت برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه موظف به برگزاری انتخابات هستیم نباید در ادارات له یا علیه نامزد خاصی از مقام شغلی استفاده کنند چرا که در قانون جرم انگاری شده و تاکید ما بر توجه به این مهم است.

مدیرکل سازمان بازرسی کردستان با اشاره به ظرفیت های ویژه شهرستان بیجار از جمله معادن، گفت: برخی ظرفیتها همچون وجود معادن غنی در حوزه سنگ آهن و وجود  18 ماده معدنی از جمله ظرفیت های غنی است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن غیرفعال برای تکمیل زنجیره فولاد استان کردستان باید فعال سازی شوند

معادن غیرفعال برای تکمیل زنجیره فولاد استان کردستان باید فعال سازی شوند