مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:152024-01-20سياسي

شهر چالوس در مدار توسعه قرار دارد


شهردار چالوس با اعلام اینکه این شهر گردشگری در مدار توسعه قرار گرفت، گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر چالوس و شهرداری این شهرستان جهت توسعه، - ایسنا/مازندران شهردار چالوس با اعلام اینکه این شهر گردشگری در مدار توسعه قرار گرفت، گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر چالوس و شهرداری این شهرستان جهت توسعه، جلب رضایت شهروندان این شهر گردشگری و رفع مشکلات ترافیکی اقدام کرده است.

مسعود یعقوبی امروز 30 دی در آیین تملک، تعریض و بازگشایی در ابتدای رینگ 2 شهری چالوس محدوده بلوار امام رضا(ع) اظهار کرد: اقداماتی که در مدیریت شهری دوره ششم چالوس شکل گرفت تمرکز و رفع معضلات ترافیکی هسته مرکزی شهر بود.

وی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی تخریب و آزادسازی ملک دیوسالار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این ملک بعد از سال ها در مدیریت شهری دوره ششم شورای اسلامی شهر به تملک درآمد و عملیات بازگشایی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار چالوس با اشاره به تملکات صورت گرفته رینگ دو شهری اتصال بلوار امام رضا(ع) به چالوس محله گفت: تملکات و آزادسازی ها رینگ دو شهری چالوس در این محدوده به طول 600 متر و به عرض 45 متر روبه پایان است.

یعقوبی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه تملکات و بازگشایی ها، تاثیر بسزایی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر چالوس در مدار توسعه قرار دارد

شهر چالوس در مدار توسعه قرار دارد