مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:002024-01-19فرهنگي

ناراحتی «قدرت الله ایزدی» از تهیه کنندگانی که بازیگر اسپانسر می آورند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قدرت الله ایزدی همان کاراکتر «رشید» که سال ها در صحنه تئاتر و قاب تلویزیون مردم کشورش را خنداند، حالا دیگر پا به سن گذاشته؛ - ناراحتی قدرت الله ایزدی از تهیه کنندگانی که بازیگر اسپانسر می آورند قدرت الله ایزدی که مردم او را هنوز با نام رشید صدا می زنند از خنداندن مردم بسیار خوشحال است و به آن افتخار می کند.

اما از تهیه کنندگانی که حاضرند برخی را با پارتی وارد عرصه بازیگری کنند گلایه دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قدرت الله ایزدی همان کاراکتر رشید که سال ها در صحنه تئاتر و قاب تلویزیون مردم کشورش را خنداند، حالا دیگر پا به سن گذاشته؛ وقتی با او صحبت می کنیم دلِ پُری از کم لطفی های برخی از تهیه کنندگان دارد و دنبالِ تجربه کار های جدّی هم هست؛ اما در عین حال هنوز هم روحیه طنازانه اش زنده است.

او می گوید: پس از سال ها هنوز مردم مرا در خیابان رشید صدا می زنند.

این بازیگر و کمدین که مدت هاست در قاب تلویزیون دیده نمی شود، دلیل این غیبت را فیلمنامه هایی می داند که بعضاً ضعیف اند یا تهیه کنندگانی که بازیگر اسپانسر ها را ترجیح می دهند.

با قدرت الله ایزدی لحظاتی به گفتگو نشستیم و مشروح این گپ و گفت را در ادامه بخوانید:ایزدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم درباره اینکه گفته بود مردم نبودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی «قدرت الله ایزدی» از تهیه کنندگانی که بازیگر اسپانسر می آورند

ناراحتی «قدرت الله ایزدی» از تهیه کنندگانی که بازیگر اسپانسر می آورند