مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:052024-01-20سياسي

رهبر مقاومت اسلامی عراق: قدس نماد جبهه مقاومت و ایران پایگاه آن است


جبهه مقاومت در حمایت از قدس و اقصی و مقاومت اسلامی به پا خاسته است که نماد آن قدس است اما خیمه و پایگاه آن در ایران است.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا، دوازدهمین همایش بین المللی غزه؛ نماد مقاومت به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین،امروز شنبه، در تالار خلیج فارس موزه دفاع مقدس برگزار شد که در این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سردار محمد رضا فلاح زاده، جانشین سپاه قدس و ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی و سید هاشم الحیدری از رهبران مقاومت و دیلمی سفیر یمن سخنرانی کردند.

کمک به فلسطین بر اساس فتوای صریح امام است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، با خاطره ای از اتفاقات تاریخی دوران حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: زمانی که امام (ره) قبل از جنگ شش روزه، در نجف اشرف بودند، جمعی از فداییان فلسطین از امام خواسته ای داشتند و نامه ای به ایشان دادند.

وی در ادامه گفت: پاسخ آن نامه به این مضمون بود: قبلا هم تذکر دادم که دولت غاصب اسراییل با هدف هایی که دارد برای اسلام و ممالک اسلامی خطرات عظیمی دارند و اگر مسلمین به آنها مهلت دهند فرصت را از دست می دهند و جلوگیری از آنها امکان پذیر نباشد چون احتمال خطر متوجه اصل اسلام است لازم است بر دول اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر مقاومت اسلامی عراق: قدس نماد جبهه مقاومت و ایران پایگاه آن است

رهبر مقاومت اسلامی عراق: قدس نماد جبهه مقاومت و ایران پایگاه آن است