مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:352024-01-10پزشكي

غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در شهرستان امیدیه استان خوزستان


در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده این پژوهشکده با همراهی قرارگاه جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز آغاجاری، - در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده این پژوهشکده با همراهی قرارگاه جهادی بهشت خدمت و شرکت نفت و گاز آغاجاری، طرح غربالگری رایگان سرطان های بانوان را در شهرستان امیدیه استان خوزستان آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این طرح هیات پزشکی اعزامی از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی شامل فوق تخصص آنکولوژی، فوق تخصص جراح پستان، رادیولوژیست، متخصص زنان و کارشناسان مامایی علاوه بر معاینه بیماران و انجام سونوگرافی و ماموگرافی پستان، بانوان منطقه را از نظر سرطان های شایع زنان بررسی می کنند.

پیش بینی می شود طی دو روز برگزاری این اردوی جهادی در تاریخ های 20 و 21 دی ماه، حداقل 300 نفر از بانوان امیدیه و مناطق اطراف از لحاظ ابتلا به سرطان های شایع غربالگری شوند و بیش از 1000 خدمت تخصصی به آنان ارائه شود.

با تمهیدات پیش بینی شده، بیماران شناسایی شده در این طرح که نیاز به عمل جراحی و دریافت خدمات درمانی بیشتر دارند، به بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران اعزام و به صورت رایگان درمان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در شهرستان امیدیه استان خوزستان

غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در شهرستان امیدیه استان خوزستان