مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:212023-12-23ورزشي

دیدار نساجی هوادار؛ نخستین حضور بانوان نساجی چی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عصر امروز درگاه اطلاع رسانی باشگاه نساجی اعلام کرد که در بازی نساجی هوادار حضور بانوان آزاد می باشد.

باشگاه نساجی نوشت: به دنبال پیگیری های باشگاه از ابتدای فصل درخصوص فراهم آوردن امکان حضور بانوان گرانقدر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، حمیدرضا بابندریان سرپرست باشگاه نساجی مازندران در این رابطه اظهار کرد: همان طور که می دانید باشگاه در این زمینه تمام تلاش های خود را برای اخذ مجوز انجام داد و از هیچ کوششی برای حضور بانوان گرامی دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه گروه عمرانی مستقر در ورزشگاه وطنی از ماه ها قبل مشغول به مرتفع کردن ایرادات موجود بودند، افزود: حضور بانوان در ورزشگاه ها نیازمند یکسری ساختارهای اولیه است که ما طی این مدت توانستیم تا حد مطلوبی، شرایط و پروتکل های مورد نیاز را مهیا کنیم .

سرپرست باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه هواداران پرشور ما در زمینه های اخلاقی و فرهنگی در کشور زبانزد هستند، بیان کرد: بی تردید با حضور بانوان هوادار این پازل فرهنگی تکمیل خواهد شد و با نوآوری های خلاقانه، شور و حال و انرژی بیشتری از سکوها به بازیکنان تزریق می شود.

بایندریان با عنوان اینکه همه چیز برای حضور بانوان هوادار در شرایط استاندارد قرار دارد و سکوی پشت نیمکت میزبان با امکانات مجزا و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نساجی هوادار؛ نخستین حضور بانوان نساجی چی

دیدار نساجی هوادار؛ نخستین حضور بانوان نساجی چی