مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:352024-01-11ورزشي

آغاز پخش ویژه برنامه های جام ملت های آسیا 2023 از تلویزیون


در کنار برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما که از امروز با اجرای محمد حسین میثاقی آغاز می شود، نمایش بیش از نیمی از تقابل های جام ملت های آسیا از شبکه ورزش سیما خواهد بود که تحت عنوان برنامه «جام آسیا 2023» به پخش خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه فوتبال برتر ویژه برنامه جام ملت های آسیا 2023 با پخش مسابقات منتخب گروهی، پخش کامل مسابقات مرحله حذفی تا دیدار نهایی، بررسی و تحلیل روزانه مسابقات، تولید و پخش آیتم های متنوع، بهره مندی از ظرفیت کارشناسان خبره فوتبالی و با اعزام تیم برنامه ساز به کشور قطر به پوشش این مسابقات خواهد پرداخت.

فوتبال برتر ویژه برنامه جام ملت های آسیا 2023 با اجرای محمد حسین میثاقی از جمعه 22 دی ماه با پخش زنده افتتاحیه این مسابقات به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

ویژه برنامه جام آسیا 2023   همچنین در کنار شبکه سه سیما، نمایش بیش از نیمی از تقابل های جام ملت های آسیا از شبکه ورزش سیما خواهد بود که تحت عنوان برنامه جام آسیا 2023 به پخش خواهد رسید.

جواد خیابانی و مهدی توتونچی اجرای برنامه را بر عهده دارند و میهمانان، پیشکسوتان فوتبال و کارشناسان نیز در استودیو به این ترکیب اضافه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پخش ویژه برنامه های جام ملت های آسیا 2023 از تلویزیون

آغاز پخش ویژه برنامه های جام ملت های آسیا 2023 از تلویزیون