موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:362024-01-03سياسي

یادگارِ عشقِ هجران؛ عقیق سرخ سلیمانی


خبرگزاری فارس اردبیل - علی لطفی صمیمی: 13 دی ماه 1398 روزی است که در تاریخ ایران هرگز فراموش نخواهد شد.

در این روز اگر چه درختِ تنومندِ اسلام با تبرِ ظلم و ستم استکبار قطع شد، اما ریشه های آن، امروز حتی پس از گذشت 4 سال از شهادتِ سردار دل ها، جوانه زده و قوی تر از قبل، این بار در سیمای مکتبِ سلیمانی هویدا شده است.

مکتب حاج قاسم، یک الگو و یک سبک متفاوت از زندگی است.

سپهبد سلیمانی، در نهایت تواضع، خود را سرباز میهن نامید و وظیفه خود را حراست از مرز و بوم کشور و پاسداری از دین اسلام می دانست.

حاج قاسم بدون توجه به جایگاه اجتماعی خود، در میان مردم قدم می زد و با صمیمیت، عامه مردم را می پذیرفت.

دقت کرده اید چقدر راحت می گوییم حاج قاسم و نه سردار سپهد قاسم سلیمانی؟ این نشان می دهد که تا چه اندازه این بزرگ مرد در قلب و جان ما رخنه کرده که تا این حد با او احساس راحتی می کنیم.

کودکان خردسال، قبل از شهادت سردار در آغوش او جای داشتند و اکنون نیز با تعاریفی که از والدین خود درباره قهرمان کشورشان شنیده اند، با دیدن تصاویر او خوشحال می شوند.

قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه، یک الگوی ماندگار و اسوه ای نیکو برای همه ما بود که یادمانش با مکتب سلیمانی تا سال ها ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگارِ عشقِ هجران؛ عقیق سرخ سلیمانی

یادگارِ عشقِ هجران؛ عقیق سرخ سلیمانی