مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:452024-01-20سياسي

نامزدهای انتخاباتی برای حضور در تلویزیون چقدر باید هزینه کنند؟


در مورد شهر تهران، نامزد انتخاباتی برای ثبت نام در سامانه تبلیغات 20 دقیقه ای تلویزیون ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید رقم 150 میلیون تومان بپردازد.

- در ابتدای معرفی این طرح، خبری از پرداخت پول نبود و نامزدها فکر می کردند که می توانند در شرایطی یکسان و طبق یک زمان بندی از این تبلیغات بهره مند شوند؛ اما وقتی ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در سامانه تبلیغاتی سازمان صداوسیما شروع شد، گلایه ها و انتقادات نسبت به مبلغ دریافتی شروع شد.

  محمدحسین رنجبران از برنامه سازان و مجریان تلویزیون که به تازگی نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شده است در توییتی نوشت: با اعلام صداوسیما به نامزدها برای استفاده از 200 شبکه محلی، رقم دریافتی از هر نامزد 5 تا 70 میلیون خواهد بود که در تهران به بالای 100 میلیون می رسد؛ به طور میانگین حداقل حدود 423 میلیارد تومان درآمد سازمان از انتخابات مجلس دوازدهم خواهد بود.

آیا چنین کاری در مسیر عدالت رسانه ای خواهد بود؟!   سید منصور میرزایی، یکی دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس هم بعد از دیدن قیمت های این سامانه در کانالش در ایتا نوشت: طی چند روز گذشته شاهد انتشار خبری بودیم که صدا و سیما در راستای رسالت خبری و اجتماعی خود و در جهت برقراری عدالت و ایجاد فرصت برابر برای نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی برای حضور در تلویزیون چقدر باید هزینه کنند؟

نامزدهای انتخاباتی برای حضور در تلویزیون چقدر باید هزینه کنند؟