مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:112024-01-04اجتماعي

مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور آسمانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

زنده یاد حاجیه خانم عاتکه قاسم العسکری مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان که در سال های 1359 و 1360 داغ فرزندان عزیزش را دیده بود پس از 4 دهه فراق در بهشت جاویدان میهمان آنان شد.

 آیین تشییع پیکر پاک و مطهر مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور امروز پنج شنبه 14 دی ماه سال 1402 با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

در این آیین که از سالن عروجیان بهشت آباد اهواز آغاز شد یکی از علمای خوزستان بر پیکر پاک مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور نماز اقامه کرد و خانواده، بستگان، آشنایان، دوستان و همسایگان با این بانوی مومنه وداع کردند.

جمعی از مسؤولان استانی و محلی از جمله حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور حضور یافتند و با خانواده داغدار این شهیدان ابراز همدردی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور آسمانی شد

مادر شهیدان سیدمحمود و سیداحمد سالاری پور آسمانی شد