مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:202024-01-08پزشكي

برنامه های شرکت «مُدرنا» برای تولید واکسن


یک گزارش تحلیلی جدید نشان می دهد که خط تولید داروی شرکت «مُدرنا» دست کم گرفته شده است و فناوری آران ای پیام رسان آن می تواند به تولید واکسن های جدیدی علیه ویروس سین سیشیال تنفسی، - یک گزارش تحلیلی جدید نشان می دهد که خط تولید داروی شرکت مُدرنا دست کم گرفته شده است و فناوری آران ای پیام رسان آن می تواند به تولید واکسن های جدیدی علیه ویروس سین سیشیال تنفسی، آنفلوانزا و سرطان بیانجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ممکن است فکر کنید یک شرکت زیست فناوری که واکسن جدیدی را با استفاده از فناوری جدید مانند درمان های مبتنی بر آران ای پیام رسان (mRNA) برای مبارزه با یک بیماری همه گیر مانند کووید-19 ابداع کرده، همچنان در حال اوج گرفتن است.

این موضوع تاکنون برای شرکت مُدرنا (Moderna) صدق نکرده زیرا تنها محصول آن که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار دارد، تا به امروز تنها واکسن کووید-19 اسپایکوکس (Spikevax) و انواع گوناگون آن برای نوجوانان و کودکان بوده است.

به نقل از فست کمپانی، گزارش تحلیلی جدید شرکت سرمایه گذاری آمریکایی اوپنهایمر هلدینگز (Oppenheimer Holdings) نشان می دهد که خط تولید واکسن های مبتنی بر آران ای پیام رسان برای بیماری های عفونی از ویروس سین سیشیال تنفسی (RSV) گرفته تا آنفلوانزا و واکسن سرطان مدرنا دست کم گرفته شده است و تا سال 2026 می تواند پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شرکت «مُدرنا» برای تولید واکسن

برنامه های شرکت «مُدرنا» برای تولید واکسن